Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Zawsze gdy jesteśmy potrzebni

Skontaktuj się z nami

Wybierz najbliższe biuro obsługi klienta AGAP

  • Warszawa
  • Katowice
  • Kraków
  • Łódź
  • Poznań
  • Trójmiasto
  • Wrocław

Kim jesteśmy?

Informacja dotyczącą przebudowy oferowanych usług wynikającej z wybuchu pandemii koronawirusa COVID-19



Szanowni Państwo,

Prosimy o zapoznanie się z pełną poniższą informacją dotyczącą przebudowy oferowanych usług wynikającej z wybuchu pandemii koronawirusa COVID-19.

Sytuacja w transporcie kurierskim pozostaje krytyczna w związku zaistniałą sytuacją epidemioologiczną. Warunki w których pracujemy w dniu dzisiejszym na Państwa rzecz są nieporównywalne do warunków w których pracowaliśmy tydzień temu. Sytuacja jest bardzo płynna, a nowe informacje dotyczące oferowanych serwisów będą przede wszystkim podawane przez pracowników AGAP w trakcie przyjmowania zleceń.

Na bieżąco będziemy Państwa informować o dostępności i możliwości korzystania z serwisów w zakresie usług miejskich, krajowych i międzynawowych. Powyższa sytuacja powoduje znaczące zaburzenia w pracy operacyjnej co wpływa m.in. na zdolności transportowe.

Sytuacja opisana powyżej była niemożliwa do przewidzenia i znajduje się poza kontrolą AGAP Sp. z o.o. stwarzając w tym momencie istotną przeszkodę dla świadczenia przez AGAP Sp. z o.o. usług na rzecz swoich klientów. W skutek tego Agap Sp. z o.o. zmuszony jest powołać się, ze skutkiem natychmiastowym, na siłę wyższą w odniesieniu do umów realizowanych na Państwa rzecz i dostosowywać do bieżących warunków oferowane usługi. Z dniem 09 marca 2020 r. został zamknięty do odwołania serwis ekonomiczny. Od dnia 09 marca 2020 r. wszystkie usługi realizowane z adresów prywatnych realizowane będą w standardzie usługi specjalnej VIP, zgodnie z cennikiem dla tej usługi. Z dniem 13 marca 2020 zostaje zamknięty do odwołania serwis standardowy. Oznacza to, że Agap Sp. z o.o. jest zwolniony z odpowiedzialności wynikającej z zawartych umów o świadczenie usług, w takim zakresie, w jakim niemożność realizacji obowiązków umownych jest spowodowana skutkami wybuchu pandemii koronawirusa COVID-19.

W świetle powyższego Agap Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do przebudowy (konwersji) całości lub części oferowanych usług, do zmiany procedur operacyjnych oraz do podjęcia odpowiednich środków w celu dostosowania swoich operacji biznesowych i obowiązków kontraktowych do aktualnej sytuacji, wynikającej z wybuchu pandemii koronawirusa COVID-19.

W praktyce powołanie się na siłę wyższą oznacza, że Agap Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek opóźnienia oraz dodatkowe opłaty związane z zagrożeniem spowodowanym koronawirusem COVID-19 na krajowym i międzynarodowym rynku, pojawiające się przy realizacji zawartych umów o świadczenie usług (tak krótko- jak i długoterminowych, jak również umów jednorazowych). Dotyczy to między innymi dodatkowych opłat związanych z oferowanymi przez Agap Sp. z o.o. wszelkimi usługami. Przy zlecaniu usług AGAP każdorazowo będą Państwo informowani o możliwościach realizacji tych usług, standardów ich realizacji, jak również cenie usługi.


Zapewniamy Państwa, że będziemy na bieżąco informować o zmianach sytuacji. W przypadku, jakichkolwiek pytań czy wątpliwości, prosimy o kontakt z wyznaczonymi opiekunami klientów lub z przedstawicielami działu obsługi klienta.

Z poważaniem,

Agap Sp. z o.o.

Warszawa, dnia 13 marca 2020 r.
 

 

 

AGAP to firma kurierska, która działając od 2001 roku, osiągnęła stabilną pozycję na niezwykle konkurencyjnym rynku ekspresowych przesyłek miejskich, krajowych i międzynarodowych. 

Od początku w centrum naszego zainteresowania są klienci i ich potrzeby.

Strategię działania oparliśmy na założeniu, że każdy problem logistyczny, nawet najbardziej nietypowy – może i musi znaleźć pozytywne rozwiązanie. Dlatego firma AGAP, jako pierwsza firma kurierska w Polsce, wprowadziła obok usług standardowych, usługi indywidualne, dopasowane do szczególnych potrzeb i oczekiwań każdego z klientów (usługi „szyte na miarę”).

 

 

droga_orange_view.jpg Otwartość na opinie klientów pozwoliła nam odkryć luki istniejące na rynku usług kurierskich. Wypełniając je, szczególny nacisk położyliśmy na rozwój i świadczenie ekspresowych usług miejskich na terenie siedmiu największych aglomeracji Polski. Ten sam wysoki standard utrzymujemy dostarczając przesyłki na terenie kraju i poza jego granicami. Wysoka jakość naszych usług została doceniona zarówno przez klientów jak i największe firmy naszej branży. 
AGAP od 2008 roku jest strategicznym partnerem DHL Express w Polsce.

Codziennie świadomie wdrażamy zasady TQM (total quality management). Od szeregowych pracowników po zarząd firmy – w AGAP każdy troszczy się o podnoszenie jakości świadczonych usług. W efekcie – stale powstają nowe rozwiązania, usługi dodatkowe, a także całe złożone operacje logistyczne. Wyrazem wypracowanych rozwiązań jest Karta Gwarancji AGAP, która jest szczególną deklaracją naszych działań i starań. 

 

AGAP to sprawdzony, najbardziej elastyczny i zaangażowany partner biznesowy w obszarze usług kurierskich.